Մատթէոս Զարիֆյան

Կարդալ բանաստեղծությունը և կատարել առաջադրանքները:
Առաջադրանքներ
Բանաստեղծությունը փոխադրել արևելահայերեն (շարադրանքը` ազատ)
  • Տրտմերես  բառը բարդ բառ է, որովհետև … Գտիր բառի բոլոր արմատները և առանձին-առանձին դրանցով կազմիր ևս մի քանի բառ:
Տրտմերես
տրտմագեղ, տրտմաբար, տրտմագին
աներեսերեսագիր, երեսանի
  • Ծովին նկարագրող հատվածները դուրս գրիր:
Հոգիս այսօր մութ-կապո՜ւյտ է ծովուն պես,
Հոգիս այսօր ե՜րգ ունի ճի՛շտ ծովուն պես,
Հոգիս այսօր խենթեցե՜ր է ծովուն պես․․․
  • Քանի որ քնարական հերոսն իր հոգին նմանեցնում էր ծովին, դուրս գրածդ հատվածների միջոցով փորձիր նկարագրել, թե ինչ հոգեվիճակում էր նա:
Քնարական հերոսը ծովն պատկերելով, նա ցանկանում էր իր խաղաղությունը, տխրությունը և անգամ իր ուրախությունը նկարագրել: Նա կարծես պատմում էր, իր մասին, մութ-կապույտ ծովով նա նկարագրում էր իր տագնապը, տխրությունը և մենակությունը, ծովի պես երգ ունենալն նկարագրում էր իր խաղաղությունը, երջանկությունը, կարծես նրա մոտ հաջողություն է եղել և խենթացել է ծովի պես նա կնկարագրի իր և շփոթմունը, և ոգևորությունը, և իր հոգևիճակը:
Կարդալ ,,Երջանկություն,, բանաստեղծությունը:
Առաջադրանքներ
  • Փոխադրիր բանաստեղծությունը արևելահայերեն:
  • ,,Ես այսօր…,, արտահայտությունն ավարտիր բանաստեղծության համապատասխան տողերով: Քնարական հերոսն ինչի՞ն է նմանեցնում իրեն:
  • Կարո՞ղ ես բացատրել՝ երջանկությունն ինչո՞վ է նման արևին:
  • Աչքերուս, հեշտօրոր, Այնքա՜ն լույս ունիմ — Աչքերիս մեջ դյութիչ (հմայիչ) այնքան լույս ունեմ… Ի՞նչ լույսի մասին է խոսքը:
  • Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր, թե երջանիկ պահերին բնության ինչ երևույթի ես նմանվում դու (առնվազն 6-8 նախադասություն):
  • Բանաստեղծությունը սովորել անգիր:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

English Class work