Թարգմանություն.օշո

Беспокойство(անհանգստություն)

Եթե դու նշելես ու ունես միայն քո անձնական նպատակներ, այդ այնքան լարվածություն է, որ ձեր գիտակցությունը շատ նեղ է դառնում և դառնում եք փակ: Երբեմն դուք պարզապես պետք է թույլ տաք, որ գոյություն ունենա ձեզ:
Ահա մի պատմություն, որը ճանապարհորդում էր ավտոբուսում գտնվող մի ծեր կնոջ մասին: Նա շատ անհանգիստ էր, դողում էր և շարունակաբար հարցնում էր վարորդին, թե ինչ է կանգնեցվել:
Նրա կողքին նստած օտարականը ասաց

- Հանգիստ, մի մտահոգվեք: Ուղեկցողը կհայտարարի դադարը և  եթե այդքան անհանգստացնեք, ես կոչ եմ անում դիրիժորին: Դուք կարող եք ասել, թե որտեղ եք ուզում գնալ, և նա կարող է դա անել: Եվ դուք հանգստացեք:

Նա զանգահարեց դիրիժորին, և կինն ասաց.

- Հիշեք, խնդրեմ: Ես չեմ ուզում բաց թողնել իմ կանգառը: Անհրաժեշտ է այնտեղ գալ:

- Լավ, ես դա նկատում եմ: Նույնիսկ առանց ձեր հիշատակման, ես նրան կանեմ, բայց ես պետք է նշեմ այդ մասին, եւ հատկապես ձեզ համար, ես կասեմ, երբ ձեր կանգառը կլինի: Մի անհանգստացեք: Այժմ ասեք, թե ինչ է կանգնեցնում, ուր եք ուզում գնալ: - պատասխանեց դիրիժորը:

Կինը տատանում էր, դողում եւ շատ լարված էր: Այժմ նա չէր կարող նույնիսկ հիշել, թե որտեղ էր ուզում:

Վերջապես նա ասաց.


- Օ՜, շնորհակալություն: Պարզապես պետք է հիշեք, ես պետք է գնամ ավտոբուսի կայարան

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

Մարտի 9