Վրացական գրականություն

Ապրիլի 8-12
Կարդալ «Տղան և շունը» պատմվածքը. հեղինակ՝ Արչիլ Սուլակաուրի:
Առաջին հատված (էջ 474 — … նետվեց բակն ու թաքնվեց այնտեղ)
Գտնել հետևյալ բառերի և բառակապակցությունների բացատրությունը — հնամաշ, թխահեր, տամուկ, քննախույզ, խունացած, քառանիվ, երիվար, բերանքսիվայր, անձնատուր լինել, գրգանք, դարիվար, վերստին, կանխավ, դավ նյութել, ստահակ, անքթիթ, հապաղել, հիշոց, պրկվել, հասվեհաս հետևել, խուսանավել, փութալ, սոսկում, պատկառանք, պաղատանք:
հնամաշ-հին, մաշված
թխահեր- Թխամազ, սևահեր, սևամազ 
տամուկ- թաց, խոնավ 
քննախույզ-քննող, քննադատող 
խունացած-
քառանիվ- Չորս անիվ ունեցող 
երիվար- Հեծնելու ձի, նժույգ
բերանքսիվայր- 
անձնատուր լինել-
գրգանք- Գգվանք, գուրգուրանք 
դարիվար-
վերստին-նորից, դարձյալ
կանխավ-վաղօրոք, նախօրոք
դավ նյութել-վատ բան որոշել, պլանավորել
ստահակ- Ըմբոյտ, անկարգ 
անքթիթ-անթարթ
հապաղել-շտապել, արագացնել
հիշոց-հայհոյանք
պրկվել-լարվել, ձգվել, քաշվել
խուսանավել- ընթացքը հաճախակի փոխել 
փութալ-շտապել
սոսկում-սարսափ, զարհուրանք
պատկառանք-ամոթ
պաղատանք-խնդրանք, աղաչանք
Նշիր տղայի և շան, տղաների խմբի և շնիկների խմբի մի քանի ընդհանրություն-նմանություն:
Կարծում եմ անվստահ լինելը շան և տղայի նմանությունն էր: Վախենում էին կռվից: Իսկ մնացածը լրիվ նրանց հաառակն են` վստահ և կոնֆլիկտային:
Գամփռն այլևս այն չէր, ինչ տեսել էին առաջ — փորձիր պատճառաբանել այդ փոփոխությունը:
Կարծում եմ, որ փրկեց տղային և դարցավ ուրիշ:Նա գտավ իր մեջ վստահություն:
Երկրորդ հատված (էջ 481 — Տղան և շունը վազում էին փողոցով):
Բացատրել ամբարիշտ, ձեղնահարկ, անխտիր, ըմբոշխնել, կճատ, գլխահակ, կաղկանձ, ընդհուպ բառերը:
ամբարիշտ-անկրոն, անհավատ
ձեռնահարկ
անխտիր-առանց խտրականության, առանց առանձնացնելու, բաժանելու
ըմբոշխել-վայելել, ճաշակել
կճատ-
գլխահակ- Գլուխը հակած՝ խոնարհած, գլխիկոր 
կաղկանձ-շների հաչոց
ընդհուպ-կիպ, քիփ
Փորձեք Մուկոյի և մոխրագույն գամփռի մենամարտը դարձնել երկխոսություն — ի՞նչ ստացվեց:
Երրորդ հատված — մինչև վերջ
Գտնել թախանձանք, փաղաքշել, թևաթափ, բազրիք, կռթնել, հապճեպ, անընթեռնելի, ճողոպրել, վեհերոտ բառերի բացատրությունը:
թախանձանք-պաղատանք, աղաչանք
փաղաքշել-փայփայել
թևաթափ-հույսը կտրած, հուսահատված
բազրիք- Աստիճանների՝ կամուրջների(և այլն) եզրերի ճաղաշարի վրայով ձգվող հորիզոնական փայտե ձող կամ շինվածք (քարից, բետոնից և այլն): 
կռթնել-հենվել, թիկնել
հապճեպ-արագ, շտապ
անընթեռնելի-չկարդացվեղ
ճողոպրել-փախչել
վեհերոտ-վախկոտ, երկյուղած
Ի՞նչն էր տղայի վախկոտության պատճառը (թույլ չէր, որովհետև պատմվածքի վերջում նա միայնակ տղաներից երկուսին հրեց, սեղմեց պատին), ինչի՞ շնորհիվ նա համարձակություն ձեռք բերեց: Արդյո՞ք համոզիչ է այդ պատճառը քեզ համար. հիմնավորիր:
Տղան երևի հասկացավ, որ իր ընկերները կողքին չէն և չեն ասի ոչինչ սկսեց ուժեղանալ: Զայրույդ, հիասթափությու այդ զգացմունքները օգնեցին նրան: Կարծում եմ ճիշտ արեց: Ինչքան կարելի է արդեն ուղղակի հոգնել էր:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

English Class work