Տրամաբանական մաթեմատիկա

  1. Աղջիկների 2/3 – ը և տղաների 3/4 – ը նախընտրեցին օգտագործել գրիչ մատիտի փոխարեն։  Աղջիկները կազմում էին սովորողների 60% – ը։  Ոսանողների քանի՞ տոկոսը նախընտրեց օգտագործել գրիչ։
2. Հաշվիր պատկերի մակերեսը
էէէ
20*20=400,  20-4=16,  16:2=8
8*8=64, 64*4=256, 400-256=144
3. Գտիր X ևY – ը

XX3 = XYYX
XX=11
11*11*11=1331
1331=XYYX

4. Քառակուսու ներսում ներգծված ո՞ր եռանկյան մակերեսն է ամենամեծը։
էէէԲոլոր դեպքերում էլ հավասար է

5. Մգացված պատկերի մակերեսը մեծ շրջանի մակերեսի ո՞ր մասն է։
էէէ
6. What is more powerful than evil?

Is there anything more powerful than evil?
Is evil a problem?
Write down your options.
Yes, evil is a problem.

7. Նկարագրեք շարժումը
111
Պատկերը իջնում է ներքև։

8. Բրունո Կատալանոի գործերց է։  Ինչպե՞ս եք հասկնում այս քանդակը;
222
Իմ կարծիքով մեջտեղում ապակի է տեղադրված։

9. Հնարավո՞ր է նման բան
222
այո

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

English Class work