Կենդանիների դպրոց

Երբ անտառի կենդանիները հավաքվեցին եւ որոշեցին դպրոց բացել: Նրանց մեջ էին մի նապաստակ, թռչուն, սկյուռ, ձուկ, մի ցլի, եւ նրանք ստեղծեցին տնօրենների խորհուրդը: Ճագար պնդեց, որ դասերի ծրագիրը ներառում է վազք: Թռչունը պնդեց, որ դասերի ծրագիրը ներառում է թռչող: Ձկները պնդում էին, որ ծրագիրը ներառում է լողավազան, եւ սիսեռն ասում է, որ բացարձակապես անհրաժեշտ է ծառերի ուղղահայաց բարձրանալը: Նրանք համակցեցին այս ամենը եւ ժամանակացույց էին կազմել: Այնուհետեւ նրանք սկսեցին պնդել, որ բոլոր կենդանիները ուսումնասիրում են բոլոր թեմաները:

Թեև նապաստակն ամբողջությամբ վազում էր, նա դժվարություններ ունեցավ ուղղահայաց բարձրացող ծառերի հետ: Նա անընդհատ ընկավ իր հետեւից: Շատ շուտով նա որոշակի ուղեղի վնասվածք ստացավ եւ այլեւս չէր կարող վազել: Պարզվեց, որ հինգերորդի փոխարեն նա ստանում է երեք, իսկ ուղղահայաց լազանայի վրա, իհարկե, միշտ մի միավոր:

Թռչնակը շատ թռավ, բայց երբ գետնին փորում էր փորել, չէր կարող դա անել: Նա անընդհատ կոտրեց գետնին ու թեւերին: Շատ շուտով նա սկսեց ստանալ եռապատկերի թռչող սարքեր, հորիզոնական միավորներ եւ ուղղահայաց բարձրանալիս փորձառու դժոխային դժվարություններ:

Ի վերջո, մտավոր հետամնաց ցուլը, որը ամեն ինչ արեց կեսից հետո, դասարանում կենդանիների կատարման համար առաջինն էր: Բայց հիմնադիրները գոհ էին, քանի որ բոլորն ուսումնասիրեցին բոլոր թեմաները, եւ դա կոչվում էր «լայն հանրակրթություն»:

https://pritchi.ru/id_873

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

English Class work