Գրականություն։ Տնային աշխատանք

Դուրս գրիր այն բառերը, որոնք անծանոթ են քեզ, գտիր դրանց բացատրությունը բառարանի միջոցով։
անխոնջ – չհոգնող, առանց հոգնածության
քանդակածո – քանդակելով պատրաստված՝ կերտված
ոսկեհուռ – ոսկեթել, ոսկեհյուս, ոսկեթելով հյուսած՝ կարած
ծնրադիր – ծնկները ծալելով գետնին կպցրած, ծնկաչոք
դեգերել – թափառել
Գտիր երկու արվեստագետների աշխատանքում տարբերությունները։
Գտիր այն հատվածները, որտեղ երևում է հանրության վերաբերմունքը երկու արվեստագետների աշխատանքի նկատմամբ։ Համեմատիր դրանք։

Արվեստագետ ասածի բնութագիրը՝ ըստ քեզ։
Մեկնաբանիր«Ա՛յն, ինչ որ տվի աղքատ ամբոխին- դա փշրանքն էր հոգուս հարստության. և ա՛յն, ինչ որ թափվեց իմ գեղեցկության տիեզերական բաժակից, նա ընկավ ամբոխի վրա և ամբոխացավ. ուրեմն այդ թո՛ղ նրան լինի, ինձ նա պետք չէ, ես բարձր եմ նրանից. նա կատարյալը չէ. նա ես չեմ…» հատվածը։
Էսսե գրիր՝ «Արվեստ և արվեստագետ» թեմայով՝ հենվելով այս պատմվածքի վրա (օրինակներն ու հիմնավորումները բեր այստեղից)։

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

English Class work