Հայոց լեզու 03.02.2020

04.03.2020
1. Շարահյուսորեն վերլուծիր տրված նախադասությունները և կետադրիր։
  • Ճշմարտախոսության իր սկզբունքն այս անգամ էլ ամրապնդեց իր ունեցած արիությունը։
Սկզբունքն – ենթակա
Ամրապնդեց – ստորոգյալ
Իր – հատկացուցիչ
Ճշնարտախոսության – հատկացուցիչ
Այս անգամ էլ – ժամանակի պարագա
Արիությունը – ուղիղ խնդիր
Իր – հատկացուցիչ
Ունեցած – որոշիչ
  • Այդ հուշակոթողին մոտենալիս օդը դառնում է թափանցիկ ու զով։
Օդը – ենթակա
Դառնում է – ստորոգյալ
Թափանցիկ – որոշիչ
Զով – որոշիչ
Հուշակոթողին – հանգման խնդիր
Այդ – որոշիչ
Մոտենալիս – պատճառի պարագա
  • Մի առավոտ Անդրանիկը Երվանդին ուղարկեց կայազորի պետի մոտ՝ իրենց ձիերը տեսնելու։
Անդրանիկը – ենթակա
Ուղարկեց – ստորոգյալ
Մի – որոշիչ
Առավոտ – ժամանակի պարագա
Կայազորի – հատկացուցիչ
Պետի մոտ – տեղի պարագա
Իրենց – հատկացուցիչ
Ձիերը – ուղիղ խնդիր
Երվանդին – հանգման խնդիր
Տեսնելու – նպատակի պարագա
  • Լիովին սթափվեց տեսնելով Միքայելին։
Սթափվեց – ստորոգյալ
Լիովին – ձևի պարագա
Տեսնելով – միջոցի խնդիր
Միքայելին – հանգման խնդիր
  • Բանախոսելու եկածներն ահից դողում էին։
Եկածները – ենթակա
Դողում էին – ստորոգյալ
Ահից – պատճառի պարագա
Բանախոսելու – հատկացուցիչ
  • Հիմա էլ պարզ ու պայծառ հիշում եմ մեր սարերի՝ հազարամյակների ոտնահետքերն իրենց վրա կրող, ոլոր-մոլոր ճամփաներն ու թեք կածանները։
Հիշում եմ – ստորոգյալ
Պարզ – ձևի պարագա
Պայծառ – ձևի պարագա
Մեր – հատակացուցիչ
Սարերի – հատկացուցիչ
Հազարամյակների ոտնահետքերն իրենց վրա կրող – որոշիչ
Ոլոր-մոլոր – որոշիչ
Ճամփաները – ուղիղ խնդիր
Թեք – որոշիչ
Կածանները – ուղիղ խնդիր
  • Նա չէր լսում դպրոցից տուն վերադարձող երեխաների աղմուկը։
Նա  – ենթակա
Չէր լսում – ստորոգյալ
Դպրոցից – տեղի պարագա
Տուն – տեղի պարագա
Երեխաների – հատկացուցիչ
Վերադարձող – որոշիչ
Աղմուկը – ուղիղ խնդիր
  • Նույնիսկ Նապոլեոնը հաճախ նեղն էր ընկնում՝ ելքի բացակայությունն ըմբռնելով։
Նապոլեոնը – ենթակա
Նեղն էր ընկնում – ստորոգյալ
Հաճախ – չափի պարագա
Ելքի – հատկացուցիչ
Բացակայությունը – ուղիղ խնդիր
Ըմռբնելով – միջոցի խնդիր
  • Ամրոցը լեռան կրծքին կառչած հրվանդանի վրա է։
Ամրոցը – ենթակա
Վրա է – ստորոգյալ
Լեռան – հատկացուցիչ
Կրծքին – հանգման խնդիր
Կառչախ – որոշիչ
Հրվանդանի – հատկացուցիչ
  • Երկվորյակները միմյանցից բոլորովին չզանազանվելու չափ նման էին։
Երկվորյակները – ենթակա
Նման էին – ստորոգյալ
Չզանազանվելու չափ – չափի պարագա
Բոլորովին – ձևի պարագա
Միմյանցից – պատճառի պարագա
  • Հիշենք նաև Չինգիզ Այթմատովի հիշողությունը կորցրած հերոսին։
Հիշենք – ստորոգյալ
Չինգիզ Այթմատովի – հատկացուցիչ
Հիշողությունը – ուղիղ խնդիր
Հերոսին – հանգման խնդիր
Կորցրած – որոշիչ
  • Անցյալի ավանդներից գրողի հրաժարվելը հաճախ մահացու է լինում արվեստի մեջ։
Հրաժարվելը – ենթակա
Լինում է – ստորոգյալ
Մահացու – ձևի պարագա
Հաճախ – չափի պարագա
Գրողի – հատկացուցիչ
Անցյալի – հատկացուցիչ
Ավանդներից – պատճառի պարագա
Արվեստի մեջ – տեղի պարագա
  • Պատմության փորձը մեզ շատ է անհրաժեշտ՝ ներկան գնահատելու և գալիք ճանապարհներն ավելի հստակ տեսնելու համար։
Փորձը – ենթակա
Անհրաժեշտ է – ստորոգյալ
Պատմության – հատկացուցիչ
Մեզ – հատկացուցիչ
Շատ – չափի պարագա
Ներկան գնահատելու և գալիք ճանապարհներն ավելի հստակ տեսնելու համար – նպատակի պարագա
2. Ընդգծված բառերը վերլուծիր նաև ձևաբանորեն։
Իր – անձնական դերանուն, երրորդ դեմք, սեռական, եզակի
Արիությունը – գոյական, եզակի, ա ներքին, ուղղական
Ձիերը – գոյական, հայցական, հոգնակի, ու արտաքին
Եկածները – գոյական, ուղղական, հոգնակի, ի արտաքին
Հիշում եմ – բայ, սահմանական եղանակ, անկատար ներկա, առաջին դեմք, եզակի, ներգործող, պարզ
Թեք – ածական, որակական, դրական
Չէր լսում – սահմանական եղանակ, անկատար անցյալ, երրորդ դեմք, եզակի, ներգործող, պարզ
Տուն – գոյական, հայցական, եզակի, ա ներքին
Վերադարձող – ենթակայական դերբայ
Լեռան – գոյական, սեռական, եզակի, ան արտաքին
Միմյանցից – փոխադարձ դերանուն, բացառական հոլով
Հիշենք – ըղձական ապառնի, առաջին դեմք, հոգնակի, ներգործող, պարզ
Կորցրած – հարակատար դերբայ
3. Նախադասություններից դուրս բեր հնչյունափոխված բառերը, վերականգնիր անհնչյունափոխ ձևերը։
Ճշմարտախոսություն – ճշմարիտ
Ամրապնդել – ամուր
Գնահատել – գին

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

English Class work