Հեռավար-առցանց ուսուցում. Հոգեբանի ակումբ

    1.«Դեկարտի քառակուսի » տեխնիկա

Իմ օրինակը՝
Ես սիրում եմ վեբ-ծրագրավորում: Շատ եմ սիրում ստեղծել կայքեր, և իմ նպատակն է դառնալ վեբ-ծրագրավորող:


Առաջին հարցի պատասխանը ցույց է տալիս ձեր ցանկության իրականանալու դրական կողմը:
Երկրորդ հարց՝ փոփոխության բացակայության դեպքում դրական կողմերը:
Երրորդ հարց՝ ցանկության իրականանալու դեպքում առաջ եկող խնդիրներն ու թերությունները:
Չորրորդ հարց՝ ցակության չիրականանալու դեպքում առաջ եկող խնդիրները:
2. ԵՐԿՈՒ ԱԹՈՌՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱ

Ընկերների ընտրություն
1-րդ աթոռը - եթե նստեմ 1-րդ աթոռի վրա ուրեմն, ես կունենամ շատ, բայց վատ ընկերներ:
2-րդ աթոռը - եթե նստեմ 2-րդ աթոռի վրա ուրեմն, ես կունենամ քիչ, բայց լավ ընկերներ:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

Ջավասկրիպտ հիմունքներ 4