Ինքնաստուգում 1

 Հայոց լեզու, ձայնավորների ուղղագրություն

1․ Աջ սյունյակից ընտրե՛ք յուրաքանչյուր կապակցության իմաստն արտահայտող բառը։

1․ Մրգահյութից զովացուցիչ ըմպելիք - օշարակ

2․ մեղք գործել -մեղանչել 

3․ ծաղիկ աճեցնելու ծաղկաման - թաղար

4․ գինի մատուցող անձ - մատռվակ 

5․ մեկի մոտ սովորել - աշակերտել

6․ ծարավից տանջվել, տոչորվել - պապակել 

7․հագուստի, գոտու, ծայրերը միացնող օղակեռ - ճարմանդ

8․ ամառանոց եկած անձ - հովեկ

9․ մեղուների բույն - փեթակ 

10․ տնային բաց ոտնաման - հողաթափ

11․ դաս տալ, ուսուցանել - դասավանդել

12․ խիտ թփերով ու ծառերով պատված տեղ - թավուտ

13․ չորանալ և կծկվել - սմքել

14․ ճամփորդների հանգրվանելու վայր - իջևան 

15․ մեկ ցողունին աճած պտուղների ամբողջություն - ողողկույզ

2․ Տրված բառերը խմբավորե՛ք հետևալ ձևով՝ հագուստի անվանումներ, ուտելիքի անվանումներ, սպասքի անվանումներ, բնակավայրի անվանումներ։

Գյուղ-բնակավայր, լավաշ-ուտելիք, կարաս- սպասք, շեն-բնակավայր, պատմուճան-հագուստ, ավան-բնակավայր, կուլա-սպասք, տարազ-հագուստ , մածուն-ուտելիք, փարչ, չամչարակ-ուտելիք, պարեգոտ, աղանդեր-ուտելիք, սկահակ-սպասք, քաղաք-բնակավայր, ծիրանենի։

3․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի է։

Որևիցէ, այժմեական, անէանալ, գրեթե, ինչևէ,․վայրէջք, միջօրեական, դողէրոցք, վայրկենական, տարերք։

4․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի ը։

Ակնդետ, առընթեր, առնչվել, օրըստօրե, երկընտրանք, լուսնկա, խոչընդոտ, անդնդախոր, ունկնդիր։

5․ Արտագրե՛ք՝ կետերի փոծարեն ըստ անհրաժեշտության գրելով և կամ եվ։

Հարևան, ագեվազ, գերեվարել, գինեվաճառ, դափնեվարդ, եվրոպացի, կարեվեր, կարևոր, համաեվրոպական, հոգեվարք, ոսկեվազ, սերկևիլ, վաղը ևեթ, հոգեվիճակ, ուղևոր, իջևանել, եղրևանի։

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

Օ-Ո, ուղղագրություն

English Class work