Ինքնաստուգում 1

 Հայոց լեզու, ձայնավորների ուղղագրություն

1․ Աջ սյունյակից ընտրե՛ք յուրաքանչյուր կապակցության իմաստն արտահայտող բառը։

1․ Մրգահյութից զովացուցիչ ըմպելիք - օշարակ

2․ մեղք գործել -մեղանչել 

3․ ծաղիկ աճեցնելու ծաղկաման - թաղար

4․ գինի մատուցող անձ - մատռվակ 

5․ մեկի մոտ սովորել - աշակերտել

6․ ծարավից տանջվել, տոչորվել - պապակել 

7․հագուստի, գոտու, ծայրերը միացնող օղակեռ - ճարմանդ

8․ ամառանոց եկած անձ - հովեկ

9․ մեղուների բույն - փեթակ 

10․ տնային բաց ոտնաման - հողաթափ

11․ դաս տալ, ուսուցանել - դասավանդել

12․ խիտ թփերով ու ծառերով պատված տեղ - թավուտ

13․ չորանալ և կծկվել - սմքել

14․ ճամփորդների հանգրվանելու վայր - իջևան 

15․ մեկ ցողունին աճած պտուղների ամբողջություն - ողողկույզ

2․ Տրված բառերը խմբավորե՛ք հետևալ ձևով՝ հագուստի անվանումներ, ուտելիքի անվանումներ, սպասքի անվանումներ, բնակավայրի անվանումներ։

Գյուղ-բնակավայր, լավաշ-ուտելիք, կարաս- սպասք, շեն-բնակավայր, պատմուճան-հագուստ, ավան-բնակավայր, կուլա-սպասք, տարազ-հագուստ , մածուն-ուտելիք, փարչ, չամչարակ-ուտելիք, պարեգոտ, աղանդեր-ուտելիք, սկահակ-սպասք, քաղաք-բնակավայր, ծիրանենի։

3․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի է։

Որևիցէ, այժմեական, անէանալ, գրեթե, ինչևէ,․վայրէջք, միջօրեական, դողէրոցք, վայրկենական, տարերք։

4․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի ը։

Ակնդետ, առընթեր, առնչվել, օրըստօրե, երկընտրանք, լուսնկա, խոչընդոտ, անդնդախոր, ունկնդիր։

5․ Արտագրե՛ք՝ կետերի փոծարեն ըստ անհրաժեշտության գրելով և կամ եվ։

Հարևան, ագեվազ, գերեվարել, գինեվաճառ, դափնեվարդ, եվրոպացի, կարեվեր, կարևոր, համաեվրոպական, հոգեվարք, ոսկեվազ, սերկևիլ, վաղը ևեթ, հոգեվիճակ, ուղևոր, իջևանել, եղրևանի։

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

English exercise

English Class work

Օ-Ո, ուղղագրություն