Ինքնաստուգում 1
Հայոց լեզու, ձայնավորների ուղղագրություն
1․ Աջ սյունյակից ընտրե՛ք յուրաքանչյուր կապակցության իմաստն արտահայտող բառը։
1․ Մրգահյութից զովացուցիչ ըմպելիք - օշարակ
2․ մեղք գործել -մեղանչել
3․ ծաղիկ աճեցնելու ծաղկաման - թաղար
4․ գինի մատուցող անձ - մատռվակ
5․ մեկի մոտ սովորել - աշակերտել
6․ ծարավից տանջվել, տոչորվել - պապակել
7․հագուստի, գոտու, ծայրերը միացնող օղակեռ - ճարմանդ
8․ ամառանոց եկած անձ - հովեկ
9․ մեղուների բույն - փեթակ
10․ տնային բաց ոտնաման - հողաթափ
11․ դաս տալ, ուսուցանել - դասավանդել
12․ խիտ թփերով ու ծառերով պատված տեղ - թավուտ
13․ չորանալ և կծկվել - սմքել
14․ ճամփորդների հանգրվանելու վայր - իջևան
15․ մեկ ցողունին աճած պտուղների ամբողջություն - ողողկույզ
2․ Տրված բառերը խմբավորե՛ք հետևալ ձևով՝ հագուստի անվանումներ, ուտելիքի անվանումներ, սպասքի անվանումներ, բնակավայրի անվանումներ։
Գյուղ-բնակավայր, լավաշ-ուտելիք, կարաս- սպասք, շեն-բնակավայր, պատմուճան-հագուստ, ավան-բնակավայր, կուլա-սպասք, տարազ-հագուստ , մածուն-ուտելիք, փարչ, չամչարակ-ուտելիք, պարեգոտ, աղանդեր-ուտելիք, սկահակ-սպասք, քաղաք-բնակավայր, ծիրանենի։
3․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի է։
Որևիցէ, այժմեական, անէանալ, գրեթե, ինչևէ,․վայրէջք, միջօրեական, դողէրոցք, վայրկենական, տարերք։
4․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի ը։
Ակնդետ, առընթեր, առնչվել, օրըստօրե, երկընտրանք, լուսնկա, խոչընդոտ, անդնդախոր, ունկնդիր։
5․ Արտագրե՛ք՝ կետերի փոծարեն ըստ անհրաժեշտության գրելով և կամ եվ։
Հարևան, ագեվազ, գերեվարել, գինեվաճառ, դափնեվարդ, եվրոպացի, կարեվեր, կարևոր, համաեվրոպական, հոգեվարք, ոսկեվազ, սերկևիլ, վաղը ևեթ, հոգեվիճակ, ուղևոր, իջևանել, եղրևանի։
Комментарии
Отправить комментарий